Повернення та обмін
Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, на пункті видачі посилок поштових служб можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.
Якщо проблему виявлено пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикріпіть фото чи відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши листа на електронну адресу shegoleva.margo@gmail.com
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт. Якщо за товаром виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не розкривайте упаковку інших товарів, часткові повернення окремих товарів із замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми не зможемо прийняти.
На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви знайдете брак, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а у разі обміну чи повернення товару розповість як надіслати посилку нам.
Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника та документ, що підтверджує придбання товару у нас.
Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернені позиції, приймаємо рішення щодо повернення коштів на вказаний рахунок. Додатково вам надішлють повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
Єдине прохання: не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якою ви користувалися, а також вироби, з яких немає аргументованих причин для обміну чи повернення. У всіх інших ситуаціях ми намагатимемося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.
З будь-яких питань Ви можете зв'язатися з нами за телефоном: +3 8 (063) 492 68 53